ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم! مصرف سیگار سالانه جان ۵۰ هزار ایرانی را می‌گیرد اهدای درجه به فرماندهان انتظامی کشور پیگیری یک پرونده مرگ مغزی | میت هنگام جراحی اهدای عضو به هوش آمد دستبرد میلیاردی عروس به خانه مادرشوهر پولدار تهرانی صدور ابلاغیه اجرای حکم نیلوفر حامدی

ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی

وزیر آموزش و پرورش گفت: نهضت سواد آموزی نیازمند رویکرد‌ها و مأموریت‌های جدید در تدوین اساسنامه است و باید با تمرکز بر حفظ و تثبیت نهضت تدوین شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۷۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا کاظمی در آیین تکریم علیرضا عبدی و معارفه عبدالرضا فولادوند به عنوان رییس سازمان نهضت سواد آموزی که با حضور حجت الاسلام والمسلیمین محسن قرائتی در محل این سازمان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران این سازمان گفت: پذیرش مسئولیت محل آزمایش انسانهاست؛ باید تلاش کنیم به بهترین نحو ممکن از پس مأموریت‌ها و مسئولیت‌های واگذار شده برآییم.

وی در ادامه با اشاره به این که خدمت به کشور و نظام تعلیم و تربیت نعمت بزرگی است و خدمت به کسانی که از نعمت خواندن و نوشتن محرومند، عنایت الهی است، بیان کرد: باید به نهضت سواد آموزی که یکی از بزرگترین افتخارات نظام است، با دید دیگری نگاه کرد و حضور ارزشمند حجت الاسلام قرائتی در این مراسم، نشان از اهمیت بالای این سازمان دارد.

کاظمی ادامه داد: تشکیل نهضت سواد آموزی و مأموریت آن، از بهترین اقدامات و دستاورد‌های پس از انقلاب بوده است.

وی اذعان کرد که نهضت سواد آموزی در پیچ تاریخی و دوران گذار حیاتی خود قرار گرفته و باید با همت و تلاش همکاران این سازمان، نقشه راه خوبی طراحی کنیم تا در ادامه مسیر، سازمان نهضت سوادآموزی، دچار خسران نشود.

وی ادامه داد: نهضت سواد آموزی نیازمند رویکرد‌ها و مأموریت‌های جدید در تدوین اساسنامه است و باید با تمرکز بر حفظ و تثبیت نهضت تدوین شود.

کاظمی تأکید کرد: باید با رصد میدان و استفاده از شبکه نظارتی در بهبود عملکرد و در راستای مأموریت‌های این سازمان گام برداشت و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تشکیل تیمی از صاحب نظران، برای ۴۰ سال آینده آن نقشه راهی طراحی کرد.

در ادامه جلسه، عبدی با تأکید بر این که با حضور وزیر، فضایی پیشران و آرامش بخش در مجموعه آموزش و پرورش حکم فرما شده است، گفت: طی چند سال اخیر، تخصیص اعتبار این سازمان را از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد رسانده و بخشی از بدهی‌های سازمان را تسویه کرده‌ایم.

در ادامه عبدالرضا فولادوند رییس سازمان نهصت سواد أموزی نیز با بیان این که بسیار خرسندم که خداوند توفیق خدمت مجدد در بدنه نظام تعلیم و تربیت را به من ارزانی داشته داشت گفت: باید در این مسیر مجری سیاست‌ها و مأموریت‌های وزیر باشیم.

فولادوند با اشاره ضرورت برداشتن گام‌های جدی در راستای تثبیت سازمان، گفت: باهمت و تلاش همکاران در این سازمان باید از بار و سنگینی وظایف مجموعه معاونت‌های آموزش و پرورش بکاهیم.

وی تأکید کرد که در دوره جدید باید مأموریت‌هایی نوین با تمرکز بر اساسنامه سازمان تعریف و تدوین شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه جلسه حجت الاسلام قرائتی با بیان نکات و مواردی، جمع حاضر را از رهنمود‌ها و بیانات خود بهره‌مند کرد./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار